HomePokemonCraftCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 idea for a new rule to prevent lag on server

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
no1survives123

avatar

Posts : 116
Join date : 2011-07-22
Age : 22
Location : pointplace, placetown USA

PostSubject: idea for a new rule to prevent lag on server   Mon Sep 05, 2011 6:44 pm

Ok, so i'm tired of Simon and Dylans TV creations that go on endless redstone loops. no offense to them im just saying it laggs the F*** outa the server when you get close to that area. I say we need a rule against endless loops, TVs, theatres, nonstop moving objects (windmills that move) and others that use redstone to cause major lag.

Just an idea for less server lagg to keep a friendly environment.
and me from raging so much on those who make them.
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/no1survives?feature=mhum
Pokemon
Admin
avatar

Posts : 390
Join date : 2011-02-04
Age : 27

PostSubject: Re: idea for a new rule to prevent lag on server   Mon Sep 05, 2011 7:28 pm

i kinda agree on this, tv's and moving windmills just basically suck ass anyways
Back to top Go down
View user profile http://pokemoncraft.norwegianforum.net
Pokemon
Admin
avatar

Posts : 390
Join date : 2011-02-04
Age : 27

PostSubject: Re: idea for a new rule to prevent lag on server   Mon Sep 05, 2011 7:29 pm

oh btw no1, got milk?
Back to top Go down
View user profile http://pokemoncraft.norwegianforum.net
SkybladePhoenix

avatar

Posts : 265
Join date : 2011-03-14
Age : 24
Location : Inside Uranus, on a mining Expediton

PostSubject: Re: idea for a new rule to prevent lag on server   Mon Sep 05, 2011 8:25 pm

BUT MY WINDMILL WAS AMAZING No
Back to top Go down
View user profile
Dylan_Ritchings

avatar

Posts : 155
Join date : 2011-03-16

PostSubject: Re: idea for a new rule to prevent lag on server   Mon Sep 05, 2011 9:47 pm

no1 correction mine and matts TV's and me and matt only made 2 well i made 1 on my own but both of them have been stopped so yeah u cant really say anything ur just basicly lying about it.
Back to top Go down
View user profile
nixter237

avatar

Posts : 318
Join date : 2011-03-21
Age : 21

PostSubject: Re: idea for a new rule to prevent lag on server   Tue Sep 06, 2011 12:40 am

he's not lying he just didn't know they were stopped
Back to top Go down
View user profile
DragonZIP :)



Posts : 92
Join date : 2011-10-02

PostSubject: Re: idea for a new rule to prevent lag on server   Sat Nov 26, 2011 11:45 pm

no1survives123 wrote:
Ok, so i'm tired of Simon and Dylans TV creations that go on endless redstone loops. no offense to them im just saying it laggs the F*** outa the server when you get close to that area. I say we need a rule against endless loops, TVs, theatres, nonstop moving objects (windmills that move) and others that use redstone to cause major lag.

Just an idea for less server lagg to keep a friendly environment.
and me from raging so much on those who make them.
maybe it's just your computer that lags I never get a lag when I walk by
Back to top Go down
View user profile
SkybladePhoenix

avatar

Posts : 265
Join date : 2011-03-14
Age : 24
Location : Inside Uranus, on a mining Expediton

PostSubject: Re: idea for a new rule to prevent lag on server   Sun Nov 27, 2011 12:23 am

Necroposting is for gays.
Back to top Go down
View user profile
CS0VAL

avatar

Posts : 180
Join date : 2011-05-08
Age : 24
Location : U.S of A

PostSubject: Re: idea for a new rule to prevent lag on server   Sun Nov 27, 2011 1:18 am

SkybladePhoenix wrote:
Necroposting is for gays.
This^
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/CS0Val
headhuntaz

avatar

Posts : 112
Join date : 2011-02-11
Age : 22
Location : Australia South Australia

PostSubject: Re: idea for a new rule to prevent lag on server   Tue Dec 20, 2011 9:07 am

is anyone else having trouble connecting to the sever?
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/krimzoneffect1?feature=mhee
Pokemon
Admin
avatar

Posts : 390
Join date : 2011-02-04
Age : 27

PostSubject: Re: idea for a new rule to prevent lag on server   Tue Dec 20, 2011 9:26 am

should not be a problem, server is up. if all else fails try pokecraft.sytes.net
Back to top Go down
View user profile http://pokemoncraft.norwegianforum.net
lol



Posts : 7
Join date : 2011-12-18

PostSubject: Re: idea for a new rule to prevent lag on server   Tue Dec 20, 2011 7:34 pm

ok... you guys r talkin... same shit for me just... why wont you answer me nff?
just plz answer no or yes!

-Raringen123

P.S. my name her is lol cuz i coulde'nt log on my user (raringen123) lol!
Back to top Go down
View user profile
lol



Posts : 7
Join date : 2011-12-18

PostSubject: Re: idea for a new rule to prevent lag on server   Tue Dec 20, 2011 7:34 pm

ok... you guys r talkin... same shit for me just... why wont you answer me nff?
just plz answer no or yes!

-Raringen123

P.S. my name her is lol cuz i coulde'nt log on my user (raringen123) lol!
Back to top Go down
View user profile
CS0VAL

avatar

Posts : 180
Join date : 2011-05-08
Age : 24
Location : U.S of A

PostSubject: Re: idea for a new rule to prevent lag on server   Tue Dec 20, 2011 11:15 pm

lol wrote:
ok... you guys r talkin... same shit for me just... why wont you answer me nff?
just plz answer no or yes!

-Raringen123

P.S. my name her is lol cuz i coulde'nt log on my user (raringen123) lol!
Simple, You don't have a legitimate reason for us to unban you. You are wasting not only our time but yours as well.
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/user/CS0Val
Sponsored content




PostSubject: Re: idea for a new rule to prevent lag on server   

Back to top Go down
 
idea for a new rule to prevent lag on server
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Ard boyz rule faq
» Warhammer Fantasy Rule Book Available Newport Games
» Fallen blood angels army Idea
» Dark Heresy Campaign Idea
» Possible story idea

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Server-
Jump to: